2.2.2012

Aloittelua

Heippa vaan kaikille!
Tarkoituksena olisi ainakin yrittää aloitella omaa blogia, joka kertoisi enimmäkseen kokkausintoilustani. Minulle on ehdoteltu tätä jo parin vuoden ajan, mutta en ole pitänyt blogin pitämistä kovin järkevänä ajan puutteen vuoksi. Nyt olen vihdoin saanut aikaa ja yritän viikoittain tai pari kertaa viikossa kirjoittaa tänne ja lisätä kuvia ja muuta sellaista. 

Hieman itsestäni:
Rakastan ruokaa ja syömistä. Olen ainakin sisimmäsäni pieni taiteilija, joten olen liittänyt sitä myös ruuanlaittoon. Tykkään paljon kauniista ruuasta eli mikä on esteettistä.  Keittiössä olen oikeasti täysi katastrofi., vaikka lopputulos näyttäisikin hyvältä. Epäonnistun tekeleissäni 50/50. Tykkään kokeilusta ja lisäilen aina omia raaka-aineita ja välillä unohtelen niitä. Omatekemää ruokaa silti rakastan ja pidän sitä hyvänä melkeinpä aina muutamia kertoja lukuunottamatta. En ole kirjoittelijatyyppiä, joten kirjoittaminen/kirjoitustyylini ei välttämättä ole kamalan hyvää. Eiköhän sekin taito tässä sitten hiukan parane.

Ei muuta kuin kokkaamaan ja bloggaamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti